ارسال تیکت پشتیبانی

توجه! لطفا قبل از ارسال تیکت توضیحات زیر را مطالعه کنید

این قسمت این امکان را به شما می دهد تا مشکل و سوالاتی که با آن روبرو شده اید را از طریق تیکت مطرح نمایید ؛ که در اصطلاح به این کار ایجاد تیکت می گویند.
  • برخلاف تماس تلفنی و محاوره شفاهی که قابل استناد و پیگیری نیست. مکاتبات داخل تیکت ثبت و قابل پیگیری می باشند.
  • با توجه به آنکه درخواست شما مرتبط با کدام بخش می باشد ، تیکت شما جهت بررسی به واحد مربوطه ارجاع داده خواهد شد.
  • دقت نمایید سامانه پشتیبانی به صورت آفلاین بوده و باید منتظر بمانید تا کارشناسان پاسخ شما را بدهند، بنابراین از تکرار ارسال درخواست خودداری نمایید.
  • هنگامی که درخواست شما توسط کارشناسان پاسخ داده شود توسط ایمیل یا پیامک آگاه خواهید شد.
  • به هیچ عنوان به ایمیل اطلاع رسانی یا پیامکی که جهت اطلاع رسانی برای شما ارسال میشود پاسخ ندهید چرا که هیچ گاه به دست ما نخواهد رسید.
  • در صورتی که درخواستی ایجاد کرده اید و بخش پشتیبانی پاسخ شمارا داده اند و مایل هستید مجددا پاسخ دهید از ایجاد تیکت جدید خودداری نمایید و در همان تیکت درخواست خود را ارائه نمایید.
  • در صورتی که مایل هستید موضوع جدیدی را مطرح نمایید از طرح آن در تیکت های موجود خودداری نمایید و برای موضوع جدید درخواست جدید ایجاد نمایید.
  • این موضوع را در نظر بگیرید که واحد پشتیبانی در جریان مشکل شما نیست و شما باید مشکل را به صورت کامل شرح دهید ، مثلا اگر یک خطا و مشکلی در یکی از صفحات سایت خود دارید باید باذکر آدرس و نوع خطا مشکل را مطرح کنید
  • در صورتی که وضعیت تیکت "در حال رسیدگی" باشد بدین معنی است که توسط تیم پشتیبانی خوانده شده و به واحد مربوطه ارجاع شده است ، بنابراین باید منتظر پاسخ بمانید.
  • اگر وضعیت تیکت شما "بسته شده" است و همچنان همان مشکل را دارید میتوانید با پاسخ دادن به همان تیکت آن را مجدد فعال کنید.
پسوند های مجاز: .jpg, .gif, .jpeg, .png

مقابله با روبات اسپم

لطفا کارکترهایی که در عکس زیر مشاهده میکنید را وارد کنید . این مورد برای جلوگیری از ارسال های خودکار میباشد.

لغو